Skip to main content

Golden Arrow 2015

By Bez kategorii

Było nam szalenie miło uczestniczyć jako Sponsor w jubileuszowej gali Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” 2015.

Organizatorami konkursu Golden Arrow są: VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Z strony http://www.goldenarrow.pl/o-konkursie.html :

Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla jury ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.
Read More

Gala Agencji Reklamowych i Domów Mediowych 2015. Gratulujemy zwycięzcom!

By Akcja, Event, ZCARD

21 maja 2015 podczas uroczystej gali w Fabryce Trzciny uhonorowaliśmy (także brawami) najlepsze agencje i domy mediowe.
Redakcja „Media & Marketing Polska” przyznała tytuł Agencji Reklamowej Roku Scholz & Friends Warszawa. Poza tym w kategorii agencji reklamowych wyróżnienie otrzymał PZL (Powrót legendy), DDB & Tribal (Niezawodni od lat) oraz Isobar Polska.
MediaCom Warszawa został Domem Mediowym Roku. Drugi rok z rzędu. Wyróżnienie otrzymał również dom mediowy OMD (Powrót do wielkiej gry) oraz ZenithOptimedia Group (Fighter Roku).

Jako Sponsor serdeczne dziękujemy Organizatorom, wszystkim Partnerom i Patronom medialnym oraz wszystkim Uczestnikom za udział w Gali.

May 21, 2015 during Gala in Fabryka Trzciny we honored (also applause). The best media houses and Agencies. Redaction „Media & Marketing Polska” awarded title of the best warsaw Advertising Agency on this year for Scholz & Friends. Otherwise in this category distinction goes to PZL (Powrót Legendy), DDB & Tribal (Niezawodni od lat) and Icobar Poland.
MediaCom Warsaw was honoured a title Media House of the Year- For the second year in a row. Distinction also received OMD house media (Powrót do wielkiej gry) and ZenithOptimedia Group (Fighter Roku).

As a Sponsor we thanks very much promotors and all Partners and a Media Patron and all the participants for participation in gala.

Read More

Kampania „Bezpieczne przeciwsłoneczne”

By Bez kategorii

Firma Luxottica Poland ostrzega przed szkodliwością noszenia okularów przeciwsłonecznych kupowanych z niepewnych źródeł. Optyk rozpoczął kampanię „Bezpieczne przeciwsłoneczne”.

Na początku maja rozpoczęła się kampania, która jeszcze przed sezonem letnim ma uświadomić Polakom zagrożenie, jakim jest promieniowanie UV dla wzroku i ostrzec przed zakupem okularów przeciwsłonecznych, które mogą być groźne dla oczu.

Częścią kampanii jest produkt Z-CARD.

Read More

Gdzie wyprodukować Z-CARD?

By Bez kategorii

Często w pierwszych słowach rozmów telefonicznych słyszymy pytanie: gdzie można wykonać takie fajne składane jakby mapki? Od słowa do słowa wychodzi na to, że pytanie dotyczy oczywiście produktu Z-CARD. Kto więc, pytacie Państwo, produkuje Z-CARD?

Agencja ROTOMedia (czyli my) jest oficjalnym, jedynym i wyłącznym przedstawicielem Z-CARD® Ltd. uprawnionym do promowania, wykonywania i sprzedaży wyrobów Z-Card® na terenie naszego kraju.
Posiadamy odpowiednią wiedzę, wykwalifikowany personel, zaplecze technologiczne oraz wymagane licencje, dzięki którym dostarczamy najwyższej jakości, światowy produkt, wolny od jakichkolwiek wad prawnych.
Dzięki naszej unikalnej linii technologicznej mamy możliwość w pełni automatycznej realizacji zamówień, co z kolei gwarantuje naszym Klientom idealne wykonanie oraz powtarzalność produktów Z-Card w całym nakładzie.