Skip to main content

Golden Arrow 2015

By 29/06/201528 marca, 2016Bez kategorii

Było nam szalenie miło uczestniczyć jako Sponsor w jubileuszowej gali Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” 2015.

Organizatorami konkursu Golden Arrow są: VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Z strony http://www.goldenarrow.pl/o-konkursie.html :

Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla jury ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.

W konkursie mogą uczestniczyć agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahenci oraz podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Jury ocenia prace w następujących kategoriach: Wysyłka bezpośrednia, Program lojalnościowy, Promocja sprzedaży, Experiential marketing, Shopper marketing, Program incentive travel, Marketing internetowy, Social media, Marketing mobilny, Direct response advertising, Kampania zintegrowana.

Ze względu na szerokie spektrum rozumienia działań marketingowych prace są oceniane również w kategoriach: Non profit, Golden Arrow design, Golden Arrow open, Salon odrzuconych.

Gratulujemy nagrodzonym i wyróżnionym. Miło było spędzić z Wami ten wieczór 🙂

 

I jeszcze selfie Andrzeja z Marzeną Rogalską, która prowadząc Galę tryskała humorem.