- 95,1% badanych wolało rozmiar Z-CARD® od tradycyjnej formy ulotki A6
BVG Berlin Metro, Niemcy - w porównaniu z tradycyjną ulotką 22.4% więcej odbiorców zapamiętało kto był producentem broszury (Z-CARD®)
Woodfield Mall, USA - 19% więcej odbiorców pamięta otrzymanie mailingu Z-CARD® niż ulotki DL
Woodfield Mall, USA - poziom satysfakcji na wysokości 87%: 24% określiło format Z-CARD® jako doskonały, a 63% stwierdziło że jest dobry
Schipol Airport, Holandia - firmy używające Z-CARD® są traktowane życzliwie i przychylnie przez konsumentów, ponieważ są kojarzone pozytywnymi cechami i wizerunkiem
Woolcott Research, Australia - odbiorcy spędzili 38,6% więcej czasu czytając Z-CARD® niż czytając tradycyjne ulotki w formacie A4
Woodfield Mall, USA - 98,5% respondentów uznało, że Z-CARD® jest łatwy do czytania
BVG Berlin Metro, Niemcy - ponad 93% respondentów stwierdziło że zatrzymałoby Z-CARD® zawierający odpowiednie informacje
TRBI, Europe - 90% respondentów oznajmiło że Z-CARD® jest łatwy do przechowywania
TRBI, Europe - Ze 100.000 Z-CARD® z odrywanym kuponem na okładce, 30.000 kuponów zostało odzyskanych, co oznacza 30% wskaźnik zwrotu.
BVG Berlin Metro, Niemcy - kombinacja dużej „zatrzymywalności” Z-CARD® z jej dystrybucją doprowadziła do podwojenia wskaźnika odbioru reklamy w porównaniu z poprzednimi, tradycyjnymi kampaniami Flooz.com
Flooz.com, USA - 69% studentów ma zamiar używać Z-CARD® regularnie i trzymać je przy sobie
Reading College, Wielka Brytania - 68% respondentów używa Z-CARD® regularnie
Suomen Lukiolais, Finlandia - 69% badanych stwierdziło że Z-CARD® jest bardziej wygodny w porównaniu z typową broszurą reklamową
Changi Airport, Singapur - firmy farmaceutyczne używające Z-CARD® były postrzegane jako innowacyjne, gotowe do podejmowania niekonwencjonalnych środków, myślące przyszłościowo, profesjonalne, dynamiczne
TRBI, Europe
Badania
Wykaz badań na temat Z-CARD®