Badania

Wykaz badań na temat Z-CARD®

  • 95,1% badanych wolało rozmiar Z-CARD® od tradycyjnej formy ulotki A6
    BVG Berlin Metro, Niemcy
  • w porównaniu z tradycyjną ulotką 22.4% więcej odbiorców zapamiętało kto był producentem broszury (Z-CARD®)
    Woodfield Mall, USA
  • 19% więcej odbiorców pamięta otrzymanie mailingu Z-CARD® niż ulotki DL
    Woodfield Mall, USA
  • poziom satysfakcji na wysokości 87%: 24% określiło format Z-CARD® jako doskonały, a 63% stwierdziło że jest dobry
    Schipol Airport, Holandia
  • firmy używające Z-CARD® są traktowane życzliwie i przychylnie przez konsumentów, ponieważ są kojarzone pozytywnymi cechami i wizerunkiem
    Woolcott Research, Australia
  • odbiorcy spędzili 38,6% więcej czasu czytając Z-CARD® niż czytając tradycyjne ulotki w formacie A4
    Woodfield Mall, USA
  • 98,5% respondentów uznało, że Z-CARD® jest łatwy do czytania
    BVG Berlin Metro, Niemcy
  • ponad 93% respondentów stwierdziło że zatrzymałoby Z-CARD® zawierający odpowiednie informacje
    TRBI, Europe
  • 90% respondentów oznajmiło że Z-CARD® jest łatwy do przechowywania
    TRBI, Europe
  • Ze 100.000 Z-CARD® z odrywanym kuponem na okładce, 30.000 kuponów zostało odzyskanych, co oznacza 30% wskaźnik zwrotu.
    BVG Berlin Metro, Niemcy
  • kombinacja dużej „zatrzymywalności” Z-CARD® z jej dystrybucją doprowadziła do podwojenia wskaźnika odbioru reklamy w porównaniu z poprzednimi, tradycyjnymi kampaniami Flooz.com
    Flooz.com, USA
  • 69% studentów ma zamiar używać Z-CARD® regularnie i trzymać je przy sobie
    Reading College, Wielka Brytania
  • 68% respondentów używa Z-CARD® regularnie
    Suomen Lukiolais, Finlandia
  • 69% badanych stwierdziło że Z-CARD® jest bardziej wygodny w porównaniu z typową broszurą reklamową
    Changi Airport, Singapur
  • firmy farmaceutyczne używające Z-CARD® były postrzegane jako innowacyjne, gotowe do podejmowania niekonwencjonalnych środków, myślące przyszłościowo, profesjonalne, dynamiczne
    TRBI, Europe