Skip to main content

Który styl Z-CARD wybierzesz? Jaki format?

Z-CARD wciąż numerem jeden!

Naszym najlepiej sprzedającym się produktem pozostaje oryginalny Z-CARD z ponad 2,3 miliarda wyprodukowanych egzemplarzy.

Z-CARD jest doskonałym przykładem prostego i niepowtarzalnego pomysłu, osiągającego sukces na rynkach na całym świecie.

Z-CARD i PocketMedia to idealny sposób na promowanie działalności. Oto kilka rzeczy, o których warto pamiętać podczas kreowania pierwszego produktu Z-CARD.

– Wybierz jaki styl Z-CARD jest właśnie dla Ciebie! Sposób składania? Można wybrać najpopularniejszy, oryginalny format Z-Card, albo C-Format, która jest pojedynczą harmonijką, lub K-Format, będący niejako podwójną harmonijką. Nie potrafisz jeszcze zdecydować, który format najlepiej spełni założenia kampanii? Zgłoś nam zapotrzebowanie na zestaw przykładowych realizacji.

Wiesz już ile miejsca zajmie projekt po rozłożeniu – do tego dobieramy wielkość okładki.

Standardów formatów okładek mamy kilkanaście:  najmniejszy to 48×48 mm największy 150×300 mm, najpopularniejsze to 85×54 mm (identyczny z kartą kredytową) oraz 78×108 mm.

Pamiętać jednak należy, że format okładki może być absolutnie niepowtarzalny.

 

Udostępniamy ponadto wiele niestandardowych rozwiązań, jak na przykład: odrywane kupony/ankiety, okładki w kształcie produktu, okładki etui na karty, luksusowe wykończenia i personalizacja i inne.
Czy to tylko szlif lub finalizacja projektu, nasz zespół może współpracować z Wami, aby wcielić w życie Wasz wielki pomysł.