Skip to main content

Który styl Z-CARD wybierzesz? Jaki format?

By Bez kategorii

Z-CARD wciąż numerem jeden!

Naszym najlepiej sprzedającym się produktem pozostaje oryginalny Z-CARD z ponad 2,3 miliarda wyprodukowanych egzemplarzy.

Z-CARD jest doskonałym przykładem prostego i niepowtarzalnego pomysłu, osiągającego sukces na rynkach na całym świecie.

Z-CARD i PocketMedia to idealny sposób na promowanie działalności. Oto kilka rzeczy, o których warto pamiętać podczas kreowania pierwszego produktu Z-CARD.

– Wybierz jaki styl Z-CARD jest właśnie dla Ciebie! Sposób składania? Można wybrać najpopularniejszy, oryginalny format Z-Card, albo C-Format, która jest pojedynczą harmonijką, lub K-Format, będący niejako podwójną harmonijką. Nie potrafisz jeszcze zdecydować, który format najlepiej spełni założenia kampanii? Zgłoś nam zapotrzebowanie na zestaw przykładowych realizacji.

Wiesz już ile miejsca zajmie projekt po rozłożeniu – do tego dobieramy wielkość okładki.

Standardów formatów okładek mamy kilkanaście:  najmniejszy to 48×48 mm największy 150×300 mm, najpopularniejsze to 85×54 mm (identyczny z kartą kredytową) oraz 78×108 mm.

Pamiętać jednak należy, że format okładki może być absolutnie niepowtarzalny.

 

Udostępniamy ponadto wiele niestandardowych rozwiązań, jak na przykład: odrywane kupony/ankiety, okładki w kształcie produktu, okładki etui na karty, luksusowe wykończenia i personalizacja i inne.
Czy to tylko szlif lub finalizacja projektu, nasz zespół może współpracować z Wami, aby wcielić w życie Wasz wielki pomysł.

Z-Hotel Card – Z-CARD do zadań specjalnych

By Bez kategorii

Jesteśmy nowatorską organizacją marketingową zajmującą się także sektorem hotelarskim. Zafascynowani hotelami i ich gościnnością, pomagamy właścicielom w osiągnięciu celów sprzedażowych poprzez zastosowanie odpowiednich rozwiązań marketingowych Z-CARD® (zobacz więcej o stylach i formatach Z-CARD – http://www.zcard.pl/styl-i-format/ ).
Współpracujemy z wiodącymi hotelami na całym świecie, oferując rozwiązania Z Hotel CARD®, które zwiększają komfort pobytu gości i są wartością dodaną dla naszych Klientów.

Takim rozwiązaniem jest Z Hotel CARD®!  praktyczny przewodnik po Hotelu i okolicy ze schowkiem na klucz hotelowy
Z Hotel CARD®
jest narzędziem marketingowym typu „wszystko w jednym”, które zapewni Twoim gościom szybki dostęp do potrzebnych informacji podczas pobytu. Po powrocie do domu będzie trwałą pamiątką zachęcającą do ponownego odwiedzenia Waszego hotelu.

Z Hotel CARD® to nie tylko praktyczne rozwiązanie dla gości, ale sprawdzony zwrot z inwestycji. Są wykorzystywane przez cały okres, czasami niejednego pobytu.
Sprawcie Państwo, żeby Twoi goście byli jeszcze bardziej zadowoleni.
Zamawiając Z Hotel CARD zapewnicie swoim gościom wysokiej jakości, praktyczny gadżet zapewniający częsty kontakt z marką Waszego Hotelu co oznacza, że będą ją pamiętać i polecać znajomym oraz rodzinie.

Tytuł

Błąd w „Mały wielki terminarz” Żabki

By Bez kategorii

Wydany przez nas dla Firmy Żabka Polska  „MAŁY WIELKI TERMINARZ” zawiera błąd w projekcie.
Agencja ROTOMedia – wyłączny Przedstawiciel Z-CARD w Polsce, NIE odpowiada za zaistniały błąd, gdyż NIE jest autorem projektu.

W komunikacie opublikowanym na stronie Żabki: http://zabka.pl/pl/o-zabce/aktualnosci/errata-maly-wielki-terminarz,235 : zawarty jest opis błędu:

„W fazie ćwierćfinałowej rozgrywek, źle podpisane zostały numery poszczególnych meczów.
Prawidłowa numeracja wygląda następująco:

Ćwierćfinał 1: Zwycięzca meczu 1; Zwycięzca meczu 3
Ćwierćfinał 2: Zwycięzca meczu 2; Zwycięzca meczu 6
Ćwierćfinał 3: Zwycięzca meczu 5; Zwycięzca meczu 7
Ćwierćfinał 4: Zwycięzca meczu 4; Zwycięzca meczu 8”

Zespół Z-CARD Polska

Error in schedule Z-Card according to the draft, which we are not the author.
Nevertheless, we therefore very sorry.

Marketing Summit 2016 w Krakowie

By Bez kategorii

06-07.06.2016 w Centrum Kongresowym ICE Kraków odbył się Marketing Summit.

„Świetne prelekcje, eksperci z całego świata, ciekawe warsztaty, Expo najnowocześniejszych rozwiązań, Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 oraz networking… i wiele więcej. Jest to najważniejsze wydarzenie branży komunikacji marketingowej. Przewodnie hasło imprezy – „Growth” – oznacza wzrost. I właśnie o sposobach, dzięki którym firmy i marki mogą się lepiej rozwijać, w czasie Marketing Summit dyskutują przedstawiciele branży! – z mediarun.com

13411791_575975485917830_2224014649133672588_o

(fot. Marketing Summit oraz Dawid Jasiurkowski )

Byliśmy obecni. Pozdrawiamy wszystkich!

U