Zobacz także Odpowiedzi na często zadawane pytania (część 1)
Jakie są terminy realizacji Z-CARD?
Terminy realizacji Z-CARD:
1 – 50 000 egz. 8 – 10 dni*
do 100 000 egz. 9 – 11 dni*
do 200 000 egz. 10 – 12 dni*
do 300 000 egz. 11 – 13 dni*
do 400 000 egz. 12 – 14 dni*
do 500 000 egz. 13 – 15 dni*
do 750 000 egz. 15 – 18 dni*
do 1 000 000 egz. 18 – 20 dni*
(*) dni robocze
Powyższe terminy realizacji liczone są od dnia zaakceptowania makiety Z-CARD do druku i są każdorazowo analizowane przed potwierdzeniem wykonania zamówienia.
Dotyczą one form podstawowych Z-CARD.
Uwaga! Prace wymagające krótszych terminów realizacji możemy przyjąć jedynie warunkowo (ale jest to możliwe przy korzystnych wiatrach).
Dlaczego twierdzicie, że Z-CARD jest tak bardzo skuteczny?
Z-CARD jako jedno z niewielu narzędzi BTL poddawane było badaniom skuteczności. Zobacz wyniki badań. Polecamy też uwadze wyliczenie faktycznych kosztów kampanii realizowanej przy pomocy Z-CARD.
Czy mogę przygotować Z-CARD w takiej formie, aby móc dystrybuować je w istniejących standach do ulotek 1/3 A4?
Możemy przygotować Z-CARD w większym formacie np. okładki 135 x 225 mm (maksymalnie) i dopasowanej do nich powierzchni składanego insertu (nawet do 984 x 648 mm jeśli potrzeba naprawdę dużo miejsca na kreację przekazu).
Czy możliwe jest foliowanie Z-CARD?
Tak. Z-CARD możemy zafoliować. Alternatywą dla tego rozwiązania jest sklejenie produktu stickerami.
Inspirujący podgląd kilku realizacji budzącego wielkie zainteresowanie folderu Infinity (zwanego też diabełkiem).
Przyciągająca uwagę forma BTLu.
Polecamy – zapytania ofertowe prosimy kierować na adresy: monika@rotomedia.pl lub andrzej@rotomedia.pl
Zobacz także:
Diabełek realizowany dla Nestle , dla Ranbaxy , oraz dla Microsoftu.
W dniach 6-8 lutego 2013 odbywała się 9 edycja targów RemaDays Warszawa. Był to jedyny moment w roku, w którym profesjonaliści działający w różnych obszarach reklamy i poligrafii mogli wymienić się swoimi doświadczeniami i zyskać praktyczną wiedzę o branży. Zwiedzający, którzy uczestniczyli w wydarzenia, poznali najnowsze oferty firm działających w sektorach GiftsWorld, TechnologyPark, Out&Indoor oraz PrintShow. Każdy ze zwiedzających otrzymywał Z-CARD (Z-Format Pocket 12 Paneli) z planem targów i spisem wystawców. To kolejna wspólna realizacja Organizatora Targów RemaDays i Z-CARD.