Skip to main content

10 września 2011, w Światowym Dniu Pierwszej Pomocy, na wszystkich stacjach paliwowych SHELL w Warszawie były rozdawane kierowcom Karty SOS z kompendium wiedzy o udzielaniu pierwszej pomocy. Nakład Karty SOS wynosił 10 000 egz., zatem znaczna ilość kierowców mogła wreszcie wejść w posiadanie materiału edukacyjnego podnoszącego społeczną świadomość zasad udzielania pierwszej pomocy i zachowania na miejscu wypadku komunikacyjnego.

Akcja prowadzona 10 września była lokalną i prowadzona wyłącznie w Warszawie. Sponsorem tego wydania Kart SOS jest firma HOUSE Domowa Opieka Sp. z o.o.
Karta SOS została przygotowana w eleganckim, poręcznym i wygodnym formacie Z-CARD®, przede wszystkim z uwagi na jego walory użytkowe, estetyczne i ogromną popularność jaką osiągnął w Europie Zachodniej.

Z-CARD® jest światowym producentem materiałów informacyjnych znanych także pod nazwą Pocket Media®. Wykonuje je w różnych formatach – najbardziej popularny jest wymiar karty kredytowej i tylko w Europie sprzedano go już w łącznym nakładzie ponad 1,6 miliarda egzemplarzy!.

Agencja ROTOMedia jest wyłącznym przedstawicielem Z-CARD Ltd w Polsce a zarazem współorganizatorem Programu „W drodze na ratunek” pod Patronatem Polskiej Rady Resuscytacji i Krajowej Rady Bezpieczeństwa Drogowego.

Firma SHELL Polska jest Partnerem Programu „W drodze na ratunek” zapewniającym bezpłatną dystrybucję Kart SOS w sieci swoich stacji paliwowych.

House Domowa Opieka świadczy usługi opiekunek, pielęgniarek, lekarzy i innych profesjonalistów medycznych w domu chorego. Zapewnia kompleksową opiekę nad osobami chorymi długoterminowo, starszymi, niepełnosprawnymi i dziećmi.